BOOS
BOOS

 

اس ام اس برای دل عاشق

به سلامتی‌ مترسک که با لبخندی به پهنای وجودش و دستهایی باز به فراخی آرزویش
در حسرت یک آغوش گرم جان داد
.
.
درخت هم که باشی ، من دارکوبی می شوم که هفتاد و سه بار در دقیقه تو را می بوسد !!!
.
.
قلب کال من در فصل دست های تو میرسد
فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها
.
.
فرستنده : من
هدف : عرض ارادت
گیرنده : عزیز دل
حرف دل : خیلی دوستت دارم
.
.
عشق یعنی موسیقی اسم تو ، ساده اما تا ابد شنیدنی
یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل ! بهترین دلیل عاشق شدنی
.
.
آسمان فرصت پرواز بلندیست / قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی
زندگی همهمه مبهمی از خاطره هاست / هرکجا خندیدیم ، زندگانی آنجاست
فرستنده : ۰۹۱۳xxx4591
.
.

قسم به تین و عنکبوت ، به مرغ باغ ملکوت / از ته دل بهت میگم ، دنیا فدای تا موت
فرستنده : ۰۹۳۸xxx8359
.
.
اگه میخوای صد سال زندگی کنی ، من میخوام یه روز کمتر از صد سال زندگی کنم ، چون من هرگز نمی تونم بدون تو زنده باشم
.
.
~~~~~ الله ~~~~~
گردنتو بیار جلو ، میخوام بندازم گردنت تا همیشه نگهدارت باشه
.
.
برایت آسمانی خواهم کشید ، پر از ستاره های همیشه نورانی
تو در کنار من روی ابرها ، من غرق آن همه مهربانی
.
.
شب را دوست دارم ! چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست و هر لحظه این امید در درونم ریشه می زند که آمده ای ولی من ندیده ام !
.
.
با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است / فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است
چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود / گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است
.
.
هیچ بارانی جای پای دوست را از کوچه خاطره ها نخواهد شست !
فرستنده : ۰۹۳۸xxx0980
.
.
دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که در دسترس هیچ دستی نباشم
.
.
جز یاد تو در دلم قراری نبوَد / ای دوست به جز تو غمگساری نبوَد
دیوانه شدم ز عقل بیزار شدم / خواهان تو را به عقل کاری نبوَد
.
.
دیگر در این قمار نباید زیان دهم / بگذار در جدا شدن از یار جان دهم
همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش / چون بوته زار دست برایش تکان دهم
.
.
نیستی کم نه از آیینه نه حتی از ماه / که ز دیدار تو من تشنه ترم تا از ماه
من محال است به دیدار تو قانع باشم / کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه
.
.
بعد رفتنت ، من که هیچ ! این همه دیواری که به عکست تکیه دادند ، ویرانه شدند




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:جمله عاشقانه باحال برای اس ام اس, توسط سامان